mandag 4. mai 2009

Pledd og puter








Hver gang jeg er ferdig med ett
pledd, sier jeg alltid, det var det siste;
så går det en liten stund, og jeg er
igang igjen ;-)
Det øverste er heklet med grov
pinne og tykt garn, så det gikk
det ganske fort å bli ferdig med.
Det i rosa/creme er heklet i
deilig myk alpakka ull. Normalt
ville dette kostet sinnsykt mye
å lage, men kom over et parti
utgåtte farger til 10kr bunten.
Det blå pleddet er utrolig enkelt
å hekle, her slipper man å montere,
og det er faktisk det som tar tid!



4 kommentarer:

  1. Så flink du er!
    Veldig fine pledd,
    :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei!

    Kom nettopp over bloggen din, og kommer gjerne igjen:)Nydelig og inspirerende!

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  3. Jøss, så flink du er!
    Jeg blir altid bare såååå imponert over folk som er flinke i håndarbeid.
    Selv er jeg totalt analfabet innenfor alt slikt ;-)
    Vakre farger, foresten.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine de var! Jeg er superglad i pleddene jeg har fått av deg! Alltid like moro å komme ut med på veranda'n når vi har gjester som fryser utpå kvelden. Og jeg skryter av deg som bare det! Flinke deg <3

    Alpakkaull er skikkelig luksus! *LOVE*

    SvarSlett