torsdag 21. mai 2009

Loppisfunn










Det er en fin tid for oss LOPPIS elskere!
Har dessverre ikke kommet meg på
et eneste ett (snufs) foreløpig, men til
helgen er det håp! JIPPI!!!!!
Her er det bilder av noen tidligere
funn som jeg er superfornøyd med.
Øverst ser dere et indisk "stempel"
til å trykke mønster på tøy. Har flere
av disse, og de blir flittig brukt;0
Bestikkkofferten er jeg også veldig
fornøyd med. Tror jeg ga en hundre
lapp for den(det er ikke sølv)
Gamle bøker er alltid gøy. Noen
av disse bruker jeg til å lage diverse
ting av, men de fineste har jeg ikke
hjerte til å rive i.
Nederst ser dere en gammel "vognlykt"
Syntes den var litt morsom.
Ellers pleier jeg som regel å komme
hjem med en søppelsekk full av
klær, og tekstiler. Jeg må nesten
grine når jeg ser hvor mye flott
håndarbeid folk "kaster". Derfor
prøver jeg å "redde" en del av dette.
Allt jeg syr er ca 50 til 80% gjenbruk.
Gleder meg til neste skattejakt(som
forhåpentligvis blir til lørdag) til
min manns store fortvilelse hi hi;0


2 kommentarer:

  1. Hei:)
    Vet det skal være ett loppemarked på Bråstad på lørdag, stod anonnse i Agderposten igår:)) En venninne av meg lurte på om det kanskje var denne helgen det skulle være det årlige loppemarked på Hove,pleier vistnok å være rett etter 17.mai, men det vet jeg ikke helt sikkert ennå,stod iallefall ikke noe om det i onsdagsavisen, men får sjekke fredagsavisen også:)
    Ha en fin helg, kanskje vi sees på loppis:))
    Klem

    SvarSlett
  2. Masse fine funn, jeg digger loppemarked selv;)

    SvarSlett