torsdag 9. desember 2010

Julepuslerier

Nå er nesten alle julegavene ordnet, og det er tid for litt
hyggelige julepuslerier. I dag har jeg laget peanøttsjokolade
og hjemmelaget troika konfekt......


Har pakket godsakene, i disse søte boksene som, også er
selvlaget. Oppskriften på disse fant jeg i TILDAS juleideer,
fra i fjor.



Her har jeg laget et decoupage bilde på lerret. Serviettene
er fra SAGENE, og KREMMERHUSET. Tekten har jeg
skrevet selv.... Denne aftenbønnen vekker gode
barndomsminner hos meg!

Og til slutt...noen søte lys, med serviettmotiver. Fine
og populære venninegaver!





5 kommentarer:

  1. Hærremin, seriøst, hjemmelaget troika konfekt?? Jeg sikler her jeg sitter, Troika er en klar favoritt, men etter snart et halvt år på lavkarbo husker jeg nesten ikke smaken en gang! :P

    SvarSlett
  2. Aaaaaaaah, ENDELIG et innlegg fra deg igjen, og HVILKET innlegg. GUD så fint! Du ER bare KNALL du! *jeg ønsker meg deg som nabo igjen til jul* Buuu-hu ;o( Savner SÅÅÅ en bestis at jeg snart blir gal. Og nå flytter nok Vibeke nedover igjen også.

    Nei.. nå må jeg slutte her. :o) LOVE you BIGTIME! *Nuss*

    SvarSlett
  3. Åh, det ser virkeligt lækkert ud Inger!! Hyggeligt at være indenom dig igen!

    Klem
    Helle

    SvarSlett
  4. Eeeeeendelig et nytt innlegg! Dødsfint! Håper noen av de peanøttsjokoladene finner veien til meg:) Du VET at det er min favoritt....Kan jeg plis plis plis plis få et sånn bilde til soverommet mitt? Hadde passet perfekt:)Klem fra lillesøster

    SvarSlett
  5. Vil bare lige ønbske dig et godt nytår!

    Helle:))

    SvarSlett